June 27, 2020
uber money

Uber کے ساتھ مالی خدمات میں گہرائی پش کا اعلان کیا Uber Money

uber

اوبر مالیاتی انتظامیہ میں گہرا دھکیل رہا ہے۔ اس تنظیم نے اوبر منی نامی ایک اور ڈویژن کی ترقی کی اطلاع دی جس میں اس کی کوششوں کو بروئے کار لایا گیا ، جس میں کمپیوٹرائزڈ بٹوے اور اپ گریڈڈ انچارج اور ماسٹر کارڈز شامل ہیں۔

آغاز سے ہی ، لہجے میں اوبر کی کوششوں میں توسیع ہو گی تاکہ وہ اپنے 4 ملین یا زیادہ ڈرائیوروں کو دے سکے۔ اور ، دنیا بھر کے کوریئرز ایک ورسٹائل مالی توازن تک رسائی حاصل کرتے ہیں تاکہ انہیں ہر سواری کے بعد ادائیگی کی جاسکے۔ اس کا اشارہ پیٹر ہیزلہرسٹ نے کیا ہے ، جو نئے ڈویژن کے سربراہ ہوں گے۔

ہیزل ہارسٹ نے ایک فون انٹرویو میں کہا کہ “ہم ہر ایک کو یہ سمجھنے میں مدد کرنا چاہتے ہیں کہ اوبر کا دوسرا دوسرا حصہ ہے جو مانیٹری انتظامیہ کے ارد گرد ہے اور اس میں لوگوں کو ایسی مالی خدمات تک رسائی فراہم کرنے کی حکمت عملی ہے جس سے ان کی ممانعت تھی”۔

دنیا بھر میں سواری میں شریک ہونے والے نئے شرکاء کی دشمنی کے بیچ فائدہ کو موڑنے کے لئے پابند ہے۔ کمپنی اپنے بجری حیاتیاتی نظام پر عمل کرکے اس کام کو انجام دے رہی ہے۔ یہ ڈرائیوروں اور سواروں کو اپنی فاؤنڈیشن کے وفادار رکھ سکتا ہے۔

Uber User’s

تنظیم رواں سال ماہانہ متحرک موٹرس کو کوڈ اس میں ایک قابل ذکر تعداد سواریوں اور پرورش کے احکامات کی ادائیگی کے لئے ماسٹر کارڈز کا استعمال ہے۔ آئندہ آئٹمز مانیٹری گو بٹ وینز سے شناخت شدہ اخراجات کو ختم کرنا یا نئی آمدنی کا سلسلہ تشکیل دینا ممکن ہے۔

Uber ایک ڈیبٹ کارڈ میں ایک بہتر اصلاحی تنخواہ کی پالیسی کے ساتھ ہر طرف رجوع کر رہا ہے جس کی کوشش امریکہ میں بھی کر رہی ہے ، جو کچھ مختلف بازاروں میں ہے۔ ہیزل ہارسٹ کے اشارے کے مطابق ، اس عنصر نے امریکہ میں 70 فیصد سے زیادہ ڈرائیور کی قسطیں استعمال کرکے لمحے کی تنخواہ استعمال کی ہے۔ یہ ایک چارجنگ بینکنگ اکاؤنٹ ہے ، جس میں امریکی ریاست میں چیک کارڈ گرین ڈاٹ کے ذریعہ دیئے گئے ریکارڈ سے منسلک ہوتا ہے۔

نقد پھنسے ہوئے ڈرائیور

ان قسطوں میں ہونے والی پیشرفت میں یہ سچائی پیش کی گئی ہے کہ جیگ کی معیشت میں بہت سے لوگ اچھ .ی زندگی گزارنے کے لئے لڑ رہے ہیں۔ ایک اور مروجہ جزو ، بغیر کسی لاگت کے over 100 اوور ڈرافٹ ، کام کرنے کا دن شروع کرنے کے لئے مایوس ڈرائیوروں کو گیس کی ادائیگی میں مدد کرتا ہے۔ بہر حال ، یہ اعلی تعی payن والے تنخواہ والے کریڈٹ کے مقابلے میں ایک اعلی آپشن ہے۔

اوبر کی امنگوں سے ڈرائیوروں کو کمپیوٹرائزڈ رقم کے ڈومین میں لے جایا جاسکتا ہے جہاں حقیقت یہ ہے کہ یہ رقم پاکستان اور بنگلہ دیش کے مترادف ہے۔ ہیزل ہارسٹ نے بتایا کہ تمام اوبر سفروں میں سے تقریبا 40 40٪ کاغذی رقم کے استعمال سے ادا کیے جاتے ہیں ، اور اوبر اس اعداد و شمار کو کم کرنے کے لئے بے چین ہے۔

uber money

اوبر کا یہ اقدام حالیہ نشانی ہے کہ ٹیک کمپنیاں پیسہ بڑھانے کی امید کر رہے ہیں۔ ایپل دیر سے گولڈمین سیکس کے ساتھ ویزا چلانے کے لئے تیار ہے ، اور ایمیزون کافی حد تک نجی کمپنی کو اپنے دکانداروں کو پیش کش کر رہا ہے۔

فیس بک نے رواں سال اپنی لائبریری ڈیجیٹل کرنسی سے دنیا بھر میں پیسہ تبدیل کرنے میں مدد کے خواہشمند انتظامات کا پردہ اٹھایا ، حالانکہ کچھ کارپوریٹ ساتھیوں نے اس کام سے دستبردار ہونے کے بعد اس کی محنت ختم ہوگئی۔

لاس ویگاس میں ایک قسط کے اجتماع میں اوبر کا انکشاف کرنے کے لئے ایک کمپیوٹرائزڈ بٹوہ تھا جس کا نام Uber Wallet تھا جو سوار اور ڈرائیور ڈالروں کو ذخیرہ کرنے ، ان کے تبادلے کی تاریخ کو جاننے اور الیکٹرانک قسطوں بنانے کے لئے استعمال کرسکتے ہیں۔

Uber Tech

ہیزل ہارسٹ نے کہا کہ ایپل پے اور گوگل پے کا انتظام انتظامیہ کے ساتھ ابھی ایک سال سے ہی ہوگا۔

ازل نے حال ہی میں امریکی ڈرائیوروں کے بارے میں سروے کیا ہے کہ آیا وہ تنظیم سے تھوڑی بہت ترقی کرنے کے خواہاں ہیں ، ہیزل ہارسٹ نے رکوڈ سے ایک رپورٹ کی تصدیق کرتے ہوئے کہا۔

یہ بہت جلد موقع پر بیان کرنا ہے کہ وہ یہ کام امریکہ میں کریں گے ، اس کے باوجود برازیل ، ہندوستان اور پیرو سمیت چند ممالک میں۔ انہوں نے کہا کہ اوبر اب تک ڈرائیوروں کو چھوٹے پیمانے پر کریڈٹ پیش کرتا ہے۔ سواروں کے لئے ،

باربرلیز کے ساتھ مشترکہ چیز ، اوبر کا ویزا ، اوبر کی نقل و حمل اور پرورش کنویژن انتظامیہ کے اندر قسطوں کے ل more اور اسراف انعامات کے ساتھ دوبارہ پیش کیا جائے گا۔

ایک کھلی تنظیم کی حیثیت سے محدود مدت میں ، اوبر کے حصص کو اس کے امکانات پر عدم اعتماد اور مالیاتی ماہر تشخیص میں زیادہ وسیع اقدام نے ترقی پر فوائد کی حمایت کرنے پر زور دیا ہے۔ اس تنظیم کا اسٹاک 45 مئی کے آئ پی او لاگت کے نیچے 25 فیصد سے زیادہ کا تبادلہ کر رہا ہے۔ 4 نومبر کو اوبر آخری سہ ماہی کے نتائج سے دوسرے نمبر پر ہے۔