June 25, 2020
bond market

Will Financial Crisis بانڈ مارکیٹ کو ہمیشہ کے لئے تبدیل کر دے گا

بانڈ مارکیٹ نے امریکی مارکیٹ کا 39. زبردست قبضہ کرلیا۔ کل مالیت تقریبا 40 ٹریلین ڈالر ہے۔

bond market

امریکی فیڈرل ریزرو بینک کے وائس چیئرمین نے زوریخ ، رچرڈ کلریڈا میں گفتگو کی ، کہ کس طرح مالیاتی پالیسی ، قرضوں کی فیسوں میں اضافے اور ان کے نیچے لانے کے معاملے میں ایک کم توسیع کی حالت میں زیادہ مشکل اور مشکل کا سامنا کرنا پڑا۔

کے بارے میں Bond Market?

انہوں نے ایسے اعداد و شمار اور شواہد بھی دکھائے جو قومی خزانہ دینے والوں کو آر * کہتے ہیں اس کی ایک خطرناک تصویر تھی۔ r * دلچسپی کی خصوصیت کی رفتار ، یا عام طور پر موجودہ لمحے یا خطرہ سے پاک قرض کی فیس کا اندازہ ہے جو مانیٹری پالیسی غیر منقسم ہوتی (معیشت کی حمایت یا سست نہ کرنے کی کوشش کر رہی ہے) جیت جائے گی۔

یہ مالی ہنگامی صورتحال کے بعد گر گیا اور کم رہا اور ایسا لگتا ہے جیسے کاروباری تجزیہ کار ساختی تبدیلی کہتے ہیں۔ وسائل کے اخراجات عموما around پھرتے رہیں گے ، تاہم یہاں اور وہاں وہ ہر وقت بدلے جاتے ہیں ، یا غیر معمولی طویل مدت کے لئے ان کی خصوصیت کی سطح میں بدلاؤ آتا ہے۔ یہ r * 10 سال سے زیادہ عرصے تک اتنا کم رہا ہے کہ ایک بڑی تبدیلی کی تجویز ہے۔

اگرچہ r * کسی ایسی سیکیورٹی سے بات نہیں کرتا جس کا براہ راست تبادلہ کیا جاتا ہو ، لیکن یہ معیشت کی اہم ترین سود کی شرح میں سے ایک ہے۔ سب سے پہلے ، اس سے ہمیں (اور قومی مالیات دینے والوں) کو پتہ چل سکتا ہے کہ اگر مالی پالیسی توسیع پذیر ہے یا نہیں:

اگر وہ r * کے نیچے یا نیچے قیمتیں طے کرتے ہیں تو وہ معاشیے کو معاہدہ یا نچوڑ رہے ہیں۔ جو بھی ہو ، r * اضافی طور پر سکیورٹی شوکیس کا قیام ہے۔

سیکیورٹی کی پیداوار آر * ، متوقع سوجن ، اور زیادہ سے زیادہ سیکیورٹیز رکھنے سے متعلقہ خطرات برداشت کرنے کے لئے مالی ماہرین کو معاوضہ ادا کرنے کا ایک عنصر ہے۔ ایک نچلے r * سے تمام بانڈز پر کم لاگت لاگت کا مطلب ہوتا ہے ، اور اس سے معیشت میں اہم اثر پڑسکتے ہیں۔

کیوں بدلا؟

رجحان دنیا بھر میں ہے لہذا جو بھی تبدیل ہوا ، ہر ایک جدید قوم کے ساتھ ہوا۔ مالیاتی ماہرین چند عناصر کا حوالہ دیتے ہیں جن میں کم اور پیش گوئی کی جانے والی مہنگائی ، ایک پختہ آبادی کے نتائج اس کی ریٹائرمنٹ میں کمی کا امکان کم کرنے کی تلاش میں ہیں ، کم منافع اس لئے کہ r * دارالحکومت پر آمد ہے ، اور قطعی طور پر قائل منصوبے کا انتخاب نہیں ہے۔ کسی بھی صورت میں ، زیادہ تر حصے کے لئے ، یہ نامیاتی مارکیٹ میں نیچے آتا ہے۔

bond market

اگرچہ ، 2008 کے بحران سے پہلے ہی محفوظ وسائل کی اپیل تھی۔ ترقی پذیر ممالک نے 1997 میں ایشین مالی ہنگامی صورتحال کے بعد مزید امریکی اور یورپی بانڈوں کی خریداری شروع کی۔

Financial Bond Market

مزید یہ کہ ، 2000 کی دہائی کے وسط میں ، امریکہ اور یورپی مانیٹری کمپنیوں نے گائیڈ لائنز ، سیکیورٹی کی ضرورت ، اور قدر کے مواقع کی تائید کرنے کی خواہش کی روشنی میں ، آہستہ آہستہ محفوظ معاہدوں کی خریداری شروع کی۔ تاہم ، جو کچھ اچانک 2008 میں تبدیل ہوا وہی محفوظ وسائل کا ذخیرہ تھا۔

بحران سے قبل مالی ماہرین نے سرکاری بانڈز اور نجی ڈویژن کے وسائل خریدے جن میں ہوم لون برقرار رکھنے والی حفاظت جیسے سامان شامل تھے۔

بحران کے بعد ، محفوظ وسائل کے ل the دلچسپی بہت زیادہ بڑھ گئی کیونکہ قیاس آرائی کرنے والے خطرات کے بارے میں تیزی سے ذہن میں نکلے ہوئے ہیں۔ پھر بھی ، ہوم لون کو برقرار رکھنے والے سکیورٹی اشتہار سے نیچے کے گرنے کے بعد ، قیاس آرائی کرنے والوں نے پھر کبھی سوچا کہ متعدد نجی حص resourcesے کے وسائل پناہ یا دلکش ہوں۔

درخواست کو بالکل وسیع کیا گیا جب اعلی تشخیص شدہ بانڈوں کے مالیاتی ماہرین کا اسٹاک محفوظ سمجھا جاتا ہے۔ پناہ گزین وسائل کی پیداوار ، r * ، گر گئی اور کبھی پوری نہیں ہوئی۔

یہ کیسے بدلا؟

قومی مالیات دانوں کے لئے مالی نقطہ نظر کو چلانے کے ل r ایک کم ر * مشکل بناتا ہے۔ درحقیقت ، منفی مالی معاونت کے باوجود بھی ، ابھی تک شرحوں میں کمی کی جا سکتی ہے۔ اس موقع پر کہ * * 7 around کے لگ بھگ تیر رہا ہے ، معیشت کی مدد کے لئے نرخوں کو کم کرنے کے لئے توسیع کے گروپ بنائے گئے ہیں۔

Less when r* is just 0.5%. The Fed additionally directs financial policy by purchasing government securities, and if there’s a lack of safe resources, the expansionary strategy just aggravates any deficiency.

مالیاتی منڈیوں کے لئے اضافی تجاویز ہیں۔ خطرہ سے پاک شرح ہر ایک مانیٹری انتخاب کا قیام ہے اور زیادہ تر مالی ماڈلز میں ظاہر ہوتی ہے جو وسائل کے اخراجات کا فیصلہ کرتے ہیں۔

اس کے علاوہ یہ خطرے کی قیمت پر بھی بات کرتا ہے۔ ایسی صورت میں جب خطرے سے پاک شرح کم ہے ، توڑنے کے لئے جانا مہنگا پڑ جاتا ہے اور مالیاتی ماہرین کو یا تو کم ریٹرن کو تسلیم کرنا چاہئے یا اعضاء پر باہر جانا چاہئے۔ یہ صرف بہت زیادہ بینکوں کے لئے نہیں ہے۔

مالی اعانت کے کم اخراجات فوائد کو تیزی سے مہنگا کردیتے ہیں اور سالانہ اثاثوں کو اپنے انتظامات بند کردیتے ہیں یا توڑے جاتے ہیں اور زیادہ خطرہ مول لیتے ہیں۔ کم خطرہ سے پاک شرح متعدد اثاثہ منیجر ہیں جو خوردہ سرمایہ کاروں کو تجویز کردہ اسٹاک سے سیکیورٹیز کے 60-40 حصوں کے باقاعدگی سے تقسیم کا دوبارہ جائزہ لے رہے ہیں۔

مزدوروں نے ایک دن استعفی دینے کا ارادہ کیا تو کم واپسی کے وسائل کی اتنی اہم تعداد کا انعقاد دوبارہ کبھی عملی نہیں ہوگا۔ اس موقع پر کہ ہر شخص آہستہ آہستہ خطرناک وسائل رکھتے ہیں ، اس سے یہ متاثر ہوسکتا ہے کہ وہ کام کرنے کا فیصلہ کس طرح کرتے ہیں (انھیں مستقل ملازمتوں کی ضرورت ہوسکتی ہے یا اس میں آسانی پیدا کرنے کے ل more مزید ٹھوس کام کی ضرورت ہوگی) ، اسپیئر اور کھا سکتے ہیں۔

مثال کے طور پر ، کم خطرے سے پاک منافع مزدوروں کو وسائل کے اخراجات میں ہونے والے جھگڑوں کے خلاف یقینی بنانے کے لئے زیادہ سے زیادہ رقم کم خرچ کرنے اور خریدنے کی ترغیب دے سکتا ہے۔ بیشتر حصوں کے لئے ، کم خطرہ سے پاک شرح سے یہ ظاہر ہوتا ہے کہ معیشت میں زیادہ خطرہ ہے اور اس سے ہر چیز کو تیزی سے غیرمعمولی بنا دیا جاتا ہے۔

فیڈ کو یقین نہیں ہے کہ آیا اعلی طلب کی موجودہ حالت اور عام طور پر محفوظ وسائل کی کم فراہمی ہمیشہ کے لئے جاری رہے گی۔ اس بات کی علامت ہیں کہ جوار بدل سکتا ہے ، البتہ ، اس میں بہتری آنے سے پہلے ہی یہ خراب ہوسکتا ہے۔ اس وقت ، بحران کے بعد ، ہم ایک انتہائی کم درجہ کی دنیا میں رہ رہے ہیں اور اس سے بہت فرق پڑتا ہے۔

Can you ever lost your money in bond market?