June 26, 2020
magic johnson

این بی اے لیجنڈ میجک جانسن کی سب سے بڑی سرمایہ کاری کا افسوس

magic johnson

میجک جانسن کی زندگی انتہائی بلند و بالا اور کم سے کم نچلے حصے کے درمیان جنگلی سواری رہی ہے۔ اس نے دنیا کو طوفان کے ذریعہ اس مقام سے آگے لے لیا ہے۔ اس وقت ، وہ لاس اینجلس لیکرز کے ساتھ واپس آئے ہیں ، جم بوس کی جگہ فرنچائز کے فرنٹ آفس کا سرخیل بن گئے ہیں۔

بلاشبہ ، وہ این بی اے کو بطور کھلاڑی چھوڑنے کے بعد سے بہت زیادہ کامیاب رہا ہے ، تاہم اس کامیابی کا حصول اس سے کہیں زیادہ بڑا ہوگا لیکن اس انتخاب کا مقابلہ نہیں کرنا جو آج تک انھیں مشتعل کرتا ہے۔ جانسن کو زندگی میں ایک بار ایک بہت بڑا ادارہ کی زیریں منزل میں جانے کا موقع ملا تھا اس کے باوجود اس نے انکار کردیا۔

آپ نے اس تنظیم کے بارے میں سنا ہو گا جب میشیگن اسٹیٹ سے این بی اے میں ہاپ لگانے پر جادو کو اپنے جوتے پہننے کی ضرورت تھی۔ یہ نائک کے نام سے ایک برانڈ تھا ، اور اس وقت ان کے پاس جادو کی پیش کش کے لئے پیسے نہیں تھے۔ بلکہ نائک نے اسے سرمایہ کاری کے مواقع کی پیش کش کی۔

میجک جانسن ، جوان ہونے کی وجہ سے اور اس دور میں جہاں اسٹاک اتنے فہم اور بہتر نہیں تھے جیسے آجکل ہیں ، پیسے اور کنورس کے معروف برانڈ کے ساتھ جانے کا انتخاب کیا ہے۔

ایلن ڈیگنیریس شو میں دکھاتے ہوئے ، جانسن نے کہا کہ ، جب وہ کالج سے نکلا تو ، جوتا کی تمام تنظیمیں ان کے پیچھے آگئیں۔ مختلف کمپنیوں نے اسے نقد رقم کی پیش کش کی لیکن نائک وہ تھی جس نے اسے رقم پیش نہیں کی کیونکہ انہوں نے ابھی اپنا کاروبار شروع کیا۔

اس نے ایک انٹرویو میں بتایا تھا کہ اسے اسٹاک کے بارے میں کوئی اندازہ نہیں ہے کیونکہ وہ اندرون شہر سے تھا لہذا انہیں اس وقت اسٹاک کے بارے میں کوئی معلومات نہیں تھی۔ انہوں نے کہا کہ جب بھی وہ نائکی اسٹور میں ہوتا ہے تو وہ پاگل ہو جاتا ہے۔ اس نے اپنی زندگی کی سب سے بڑی غلطی کی ہے کیونکہ وہ اس وقت نائکی پہنے ہوئے ہر فرد سے نقد رقم کما رہا تھا۔

یہ ایک طرح کی غلطی ہے جو لوگوں کو رات کے وقت تک برقرار رکھتی ہے ، اگر انھوں نے کوئی مختلف فیصلہ لیا ہوتا تو وہ زندگی پر نظر ثانی کراتے ہیں۔ یقینا ، جانسن ، خوش قسمتی سے ، اس نقطہ نظر سے آگے بڑھنے میں بہت ساری ترقی کا پتہ چلا ، پھر بھی مناسب موقع پر نائکی کی سرمایہ کاری کے مواقع حیرت انگیز طور پر قابل قدر ثابت ہوتے۔

ایک منٹ کے ل stop ، ہم رکنے اور اس پر غور کرنے کے بارے میں کہ 2015 میں نائکی نے 30.6 بلین ڈالر کی آمدنی پیدا کی اور 62،600 کارکنوں کو ملازم رکھا۔ جانسن کو ممکن ہے کہ پہاڑوں میں جانے والے پہلے نمبر کے انتخاب کے طور پر سرمایہ کاری کے پریمیم مواقع حاصل ہوتے۔ یہ ایک زبردست رقم ہے جو اس نے پاس کیا۔

Source News: https://finance.yahoo.com/news/